איזה אופציות ישלנו כאשר הרכב שלנו עבר תאונה ומה זה רכבים לפירוק

אחוז תאונות הדרכים בישראל הוא מטורף לגמרה, ולא סתם אני אומר את זה. יש משפט חשוב שאומר "חשבים חיים" וזה לא עוד סתם משפט. משפט זה רק נותן לך קצה חוט וערך אמיתי על החיים עצמם ועל מנת לשמור על החיים שלנו שהם כל כך חשובים צריך לשים לב בדרכים ובנהיגה. אם תתיחסו לתנוני אחוז תאונות הדרכים בישראל הרי שחובה לשים לב למה שאתם עושים בכביש כי ישנם השלכות הרסניות כגון פגיעה בגוף ונפש, תאונות קשות וחבלה ברכוש.

את הדברים הנוראים מכל אתם בטוח מכירים אבל לא על זה נדבר במאמר הבא. גם אני עברתי תאונה עם ההורים שהייתי קטן ואני זוכר זה היה ליד קיבוץ דפנה , איי שם בצפון המדינה. איזה אידיוט חתך את הרכב שלנו משמאל ולמזלינו אנו בריאים לגמרה אך הרכב הלך או כמו שאומרים TOTAL LOST.

פירוק רכבים אופצי הטובה לאחר תאונות

רכביםאני זוכר שלא מזמן נסעתי גם כן על כביש 42 , היה זה יום ממש לא סימפתי ועם המון גשם מה שהוביל לתאונה לא נעימה. רכב אחר פגע בי וכמובן שהביטוח כבר ישב לי על הראש מאוד חזק ולא ידעתי לעשות מה עם המכונית שלי. במקרים כאלה אם המכונית הרוסה לגמרה יש לשכול למכור את הרכב לשירותי רכבים לפירוק שונים. ישנם סוחרים בישראל שקונים ומוכרים רכבים מיד ליד לכל מני מטרות ובמקרה שלי זה יצא מאוד משתלם כי הרכב היה ממש על הפנים!

מה הלך לי באותו ולמה פירוק רכבים הציל אותי

  1. הלך לי הגיר!
  2. הצמיגים נקרעו
  3. השסי של הרכב נהרס לגמרה

אני לא ישכח איזה מבואס הייתי באותו היום וחשבתי לעצמי " מי יקנה את הרכב שלי ? " או "מה אני יעשה איתו עכשיו ?". לבסוף הצלחתי לבצע מכירת רכב לפירוק שזה אומר מכירה של הרכב לסוחר שקנה את הרכב שלי במחיר די סביר של 2000 ש"ח .

תהליך פירוק רכבים בישראל

מידע סוחרי רכבים לפירוקאז ככה, כאשר נפגשתי עם הסוחר הדבר הראשון שעשינו הייה לוודא שמיליתי את טופס הורדת הרכב מהכביש.לאחר מכן פניתי למשרד הרישוי לקבל את כל האישורים ואח"כ מכרתי את הרכב איך שהוא לסוחר רכבים לפירוק. זה היה ממש קשר הצלה עבורי כי באמת שלא היה לי שמץ של מושג מה כדי לעשות ומה השלב הבא שאני צריך לנקוט. אבל הכי חשוב שסוף סוף התפתרתי מהרכב הישן ועכשיואני ובת זוגתי חוסכים לרכב חדש, יונדאי אי 20 , לא כזה חדש אבל 2008 שזה די סביר בהתחשב במצב שלנו כרגע.

בקיצור אני אוצה לסכם שאם עברתם תאונה עם הרכב, קודם כל תשמרו על עצמיכם ותשתדלו לא להגיע למצבים כאלה אחרי הכל החיים הם הדבר הכי חשוב שיש לנו . במידה ורכבכם נקלע לתאונת דרכים כל שהיא ומצבו מאוד קשה ובלתי ניתן לתיקון או שיפור- אשמח להמליץ לכם על חשיבה מחדש ואופציה של מכירת רכב לפירוק וסוחרי רכבים!

ונסיים את הפוסט הזה עם שיר ושהכי חשוב שתשתרו על העולם ועל עצמיכם!

 

תודה על הקריאה! – יניב מימון