כיצד להפוך את חדר השינה לחדר חלומי בארבע שלבים

דצמבר 24, 2016 by אין תגובות

חדר השינה הוא המקום בו אנו נמצאים הכי הרבה זמן בבית למעשה הוא החדר שאמור להיות הכי נינוח ומרווח עבורנו היות ושם אנו נמצאים רוב הזמן מחצית מהזמן בו אנו חיים מתבטא בשינה וחדר השינה הוא המקום בו אנו יושנים לכן כדאי להשקיע קצת יותר בעיצוב חדר השינה לאוירה נינוחה וקסומה. לא חיייבם להוציא הרבה כסף על עיצוב חדר השינהה כדי להפוך אותו לחדר חלומות די בארבע שלבים פשוטים כדי ליצור את חדר החלומות שכל הזמן חלמתם עליו.

שלב ראשון

צביעת חדר השינה בחירת גוון השצבע בחדר השינה יש לו משמעות רבה והוא גורם שמשליך ישירות על השינה שלנו ועל האוירה של חדר השינה רבים מעצבים את הבית ואת חדר השינה לפי תורת הפנג שוואי אך לא תמיד חייבים להיות מאסטרים רוחניים כדי ליצור חדר שינה חלומי תוכלו לשלב יחד עם הצבעים שאתם אוהבים גם מדבקות לקיר או לבקש מהצבעי לעשות לכם דוגמאות על הקיר על ידי שבלונות מיוחדות תוכלו להתייעץ עם בעל המקצוע  שאתם מביאים על מנת לקבל עצות כיצד לצבוע את הקירות ואיזה גוון כדאי להשתמש.

שלב שני

שימוש בשני גוונים עבור צמביעת חדר השינה לעומת צביעת חדרים רגילה בחדר השינה מומלץ להשתמש בשני גוונים האחד שיהיה בהיר יותר ואילו השני כהה קצת יותר השילוב של שני גוונים בחדר השינה יוצר אוירה שונה משאר הבית ונותן הרגשה מיוחדת לחדר השינה שיהיה שונה משאר החדרים בבית בנוסף ניתן לצבוע קיר אחד בצבעים דקורטיביים בעלי מרקם מיוחד שיהיה ייחודי רק לחדר השינה תוכלו למצוא שלל צבעים דקורטיביים המיוצרים על ידי החברות השונות בארץ ובחו"ל

שלב שלישי

חידוש וצביעת הארונות בדרך כלל בכל חדר שינה ישנו גם ארון קיר או כמה ארונות ניתן היום לחדש את הארונות על ידי צביעה של הארון בצבעים מיוחדים כמובן שצביעה זו חייבת להצבע על ידי בעל מקצוע לא כדאי לנסולת לצבוע ארון בכוחות עצמנו אך החידוש של הארון צריך להתבצע בשילוב ובהתאם לצבעים החדשים של החדר.

שלב רביעי

הוספת אביזרים לאחר בציעתם את כל עבודות הצבע בחדר השינה כל מה שנותר לכם הוא להוסיף אביזרים דקורטיביים שונים כגון וילונות מותאמים לצבעים או שטיחים קטנים ליד המיטה להשלמת המראה של חדר השינה.

חשוב לזכור כי העבודות הללו אמורות להתבצע על ידי בעל מקצוע מנוסה שיוכל להדריך אתכם במהלך כל שדרוג החדר שינה צבעי מקצועי יוכל לתת לכם רעויונות כיצד לחדש את חדר השינה בעלות מינימלית

להזמנת מומחה לצביעת חדרי שינה בקרו בגלריה באתר PaintNet בקישור