כל מה שצריך בשביל הובלה עם מנופים שתעביר את הבית בקלות

לצאת דרך החלון

בשעה טובה אתם עוברים דירה, או עוברים למשרד חדש וגדול יותר. כך או כך, נראה שאת כל מה שצברתם לא תצליחו להעביר בכוחות עצמכם וגם לא בכוחות המובילים. לכן תדרשו להיעזר בהובלות עם מנופים.

לעיתים יש צורך להעביר רהיטים אשר אף לא הסבלים יצליחו להרים, גם אם יגיעו 2-3 סבלים ולא סבל בודד. לעיתים הבעיה אינה דווקא בכובד הרהיט, אלא בנגישות שלו, שאינה מאפשרת גישה נוחה לסבלים ודווקא יהיה יותר פשוט לבצע הובלות עם מנוף.

הובלות עם מנופים

בעבר הובלות עם מנוף היו מסובכות ביותר ודרשו המון לוגיסטיקה ומחיר יקר מאוד. כיום, בנגישות של הובלות עם מנוף היא גדולה בהרבה. הרבה פעמים עדיף לבצע הובלות עם מנוף מאשר להוריד 5 קומות רהיטים בלי מעלית, או שפשוט אי אפשר להרים את הרהיטים לבד או את הציוד המשרדי הכבד.

חוץ מקושי מבחינה של כובד או של נגישות,יתכן כי מדובר באוסף חפצים העומד על משטח מסוים ביחד. יהיה הרבה יותר קל להעביר בבת אחת את כל החפצים מתוך או לתוך הבית מאשר להעביר כל חפץ בנפרד. לשם המחשה, אם במשרד הממוקם בקומה גבוהה ללא מעלית יש ארוניות עם קלסרים רבים, במקום להוציא את הקלסרים הרבים ולשנע כל אחד בנפרד, ואז להוריד את הארונית, אפשר פשוט לקחת את כל הארוניות עם הקלסרים החוצה בעזרת הובלות עם מנוף.

אם בעבר היה צורך להביא מנוף במיוחד לשם ההובלה, היום הובלות עם מנוף פשוטות בהרבה. מדובר במשאית משולבת מנוף, קטנה בגודל, אשר מאפשרת העברה של חפצים בצורה יעילה וחסכונית הן בזמן והן בכוח.לרוב חברות ההובלה הגדולות יש שירות הובלות עם מנוף. תוכלו לשאול את חברת ההובלה על כך ולקבל הצעת מחיר, וכך לבחור איזו הובלה מתאימה ביותר עבורכם בהובלות עם מנוף.

אם עליכם להעביר דברים גדולים מדי או כבדים מדי, דברים שהייתם אומרים שיהיה הרבה יותר קל להוציא מהחלון ולחסוך את כל הטרחה- חשבו על הובלות עם מנוף, אשר נגישות היום ומאפשרות הובלה בצורה זריזה ופשוטה.