כמה יעלה לנו פריצה של דלת טרוקה? locks247.co.il מסבירים

נתקעתם מחוץ לבית ואין לכם מפתח? הדלת שלכם היא בעלת ידית קבועה? אין מנוס מלהזמין מנעולן שיגיע לפרוץ עבורכם את הדלת. אין ספק שמדובר במצב לא נעים בכלל, שמעורר תחושות של תסכול וחוסר אונים, אולם הדבר המעודד הוא שאכן יש פתרון לדבר ושהוא די מהיר. פריצת דלת טרוקה אורכת בין עשר לעשרים דקות, כך שמהר מאוד תוכלו להיכנס חזרה ולהתאחד עם הבית שלכם. בדקנו כמה יעלה לנו פריצה של דלת טרוקה, הממצאים לפניכם!

מחיר פריצת דלת טרוקה

מחירי פריצת דלת טרוקה משתנים מפורץ אחד לפורץ אחר. העלות המינימלית עבור שירות מסוג זה היא מאתיים חמישים שקלים, בעוד המקסימום מתנשא לכשלוש מאות חמישים  שקלים. מדובר במחירים די סבירים, אשר לא יצריכו מכם לגייס סכומי עתק לטובת העניין. אף על פי שמדובר במצב רגיש ושברירי, בו נוטים להיות נסערים ולהיעזר בשירותיו של הראשון שמדברים איתו, חשוב להישאר בשליטה ולעשות השוואת מחירים קצרה. כחלק מהשוואת המחירים, יתחוור לכם גם מה השירות של האדם כולל ועד כמה הוא אמין ומקצועי בתחום. 

איך נמנע מפריצת דלת טרוקה מלכתחילה? טיפים שיעזרו לכם

כדי להימנע מדלת טרוקה וממפח נפש גדול, ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם להימנע מלהגיע למצב שכזה:

  • אם יוצאים לזמן קצר ורוצים להשאיר את דלת הבית הפתוחה, הציבו חיץ שיותיר אותה פתוחה ולא נעולה. 
  • סגלו לעצמכם הרגל לצאת מהבית כאשר המפתח תמיד עליכם. 

בחירה במנעולן אמין ומקצועי

כפי שהזכרנו קודם לכן, הבחירה במנעולן חשובה מכל ולא יכולה להיעשות באופן שרירותי. במעמד השיח הטלפוני עם המנעולן, הקפידו להסביר לו באיזה סוג של דלת מדובר והניחו לו להסביר כיצד הוא עומד לטפל בבעיה. כמו כן, חשוב לשאול על פרטים כמו משך זמן הפריצה. יש מנעולים שניתן לפרוץ אותם תוך כמה דקות, אולם יש מנעולים כמו מנעול חכם, אשר פריצתם עלולה להימשך יותר משעה. 

בעיות שונות, מחירים שונים

מחירי פריצת דלת טרוקה עשויים להשתנות בהתאם לבעיה המתוארת, כאשר עצם הביקור של המנעולן במקום הוא בתשלום ואופן הטיפול הוא בתוספת של עוד כסף. הביקור של המנעולן ופריצת המנעול של הדלת הטרוקה, יעלו לכם כל אחד בין טווח המחירים של 169-500 שקלים. נוסף על כך, אם נדרש להחליף את הצילינדר בדלת הטרוקה שנפרצה, תצטרכו לשלם עוד 240-500 שקלים לטובת המשימה. 

רבים מהאנשים, שברשותם דלת טרוקה שנפרצה, מרבים להחליף אותה לאחר מכן. האם זהו הדבר הנכון לעשות? לא בטוח. מדובר בדלת בטיחותית מאוד שמונעת פריצות פוטנציאליות של אורחים לא רצויים. היא נכונה בייחוד בבתים בהם חיים אנשים מבוגרים בגפם, ומונעת כניסה של רמאים שמנצלים את תמימותם וחולשתם לשם חדירה פנימה לביתם.