לשלוח או לא לשלוח רכב לפירוק זאת השאלה

יש הרבה דילמות בחיים , לפעמים אתה לא יודע אם בא לך לקום בבוקר (כשאתה ילד כמובן) וללכת לבית הספר , או האם להוציא גימלים במידה ואתה משרת בצבא. אבל בחיים האמתיים כשאתה בעל בית ועליך לפרנס את המשפחה אין זמן לתריצים מיותרים וכל הוצאה מיותרת או אי חיסכון יכולים לפגוע בנו מאוד קשה.
אני רוצה לספר על שישה מעניינת ומרתקת שהייתה לי עם בחור שפגשתי היום ברכבת. תמיד פחדי והתרחקתי מאנשים שהם "סוחרים " בתחומם ומסתבר שטעיתי כאשר אנחנו מדברים על אנשי מקצוע שהם קונים רכבים לפירוק.

שאולי הוא בחור מאוד חביב, הכרתי אותו בדיוק היום,תוך כדי שאני כותב את הפוסט הזה, הוא לומד בטכניון בחיפה לי ולו יש המון במשותף. דיברנו על הנושאים הרגילים,לימודים,בנות,מטלות של המכללה והפקקים ההזויים שיש בבוקר מכיוון תל אביב לחיפה. שאלתי אותו ,תגיד איך זה אז שאתה לא מגיע ללימודים עם רכב? והוא ענה לי שהוא מכר את הרכב שלו לפירוק. בהתחלה לא היה לי מושג על מה הבן אדם מדבר מילה כמו רכבים לפירוק לא מדברת אליי וזה מושג שאני לא שומע הרבה בחיי היום יום שלי ואני בטוח שגם הוא.

למדתי היום משהו מאוד חשוב, יש אנשי מקצוע הקרואים סוחרים של מכוניות. אנשים אלו מטרתם היא בראש ובראשונה להתפרנס ולקנות מכוניות ולמכור אותם. אז איך בדיוק עובד המקצוע הזה? שאולי מכר את הרכב שלו בדיוק לפני שבוע לבחור כזה שמתעסק במקצוע קונה רכבים. הוא סיפר לי שממזמן הוא מנסה למכור את הרכב שלו והוא דיבר איתי על רכב מאזדה 3 שבורה עם מנוע 90 מפורק מבפנים. בהתתחלה הוא לא האמין בכלל שהסוחר הסכים לקנות ממנו את הגרוטאה הזאת אבל לאחר מכן הבנתי למה זה היה הוגן כלפי שני הצדדים גם לשאולי וגם לסוחר רכבים לפירוק. חברות שונות שעוסקות בענסף זה מבינות את החשיבות של קנייה של רכב גם אם הוא לא מתפקד כראוי. בעולם זה האיש קונה את המכוניות בדרך כלל במחיר של 30-40% את הרכב מהמחיר מחירון. זאת אומרת שאם הרכב שווה ברגעים אלו אם תפתחו מחירון רכב למשל לוי יצחק נגיד הרכב שווה עשרת אלפים שקל. סוג של עסק של רכבים לפירוק יקנה את המכונית ב שלוש או ארבעת אלפים שקלים וזה אומר שאם לשאולי המכונית לא בדיוק הייתה שווה עשרת אלפים שקלים במקרה שלה כי היו המון בעיות הרכב לא התניע,הגלגלים היו דפוקים,בעיות בפנסים וכו וכו וכו לטענת שאולי המכונית הייתה שווה לו 5000שח במקסימום שבמקסימום.

במקרה מיוחד זה שאולי קצת התגמש ומכר את הרכב באלף שח פחות, והשאלה שלי מה בדיוק עושים שם עם הרכב? מה זה רכב לפירוק או איך מתמחרים כזה דבר?

רכבים לפירוק יכולים להיות גם רכבים לנסיעה!

אז ככה הכותרת כבר מסבירה את התשובה שאני ייתן לכם כאן. הסוחר לא בדיוק קנה את הרכב לפירוק, מה שקרה פה זה מקרה קלאסי של קניה מיד ליד עם שיפוץ קל. סוחרי רכב עובדים שנים במקצועם עם אנשים שברשותתם חלפי רכב או מקומות לתיקון רכבים במחירי עלות. סביר להניח שהרכב לא נשלח לפירוק אלה תוקן במלואו ונמכר שבוע או שבועיים לאחר מכן כרכב לנסיעה.

אז לפי מה שאתם מבינים שני הצדדים יצו מרוויחים גם שאולי,גם הסוחר וגם אני שישבתי עם שאולי ואפילו נתן לי את הטלפון של הסוחר רכבים הזה ואת האתר שלו. במקרה שלי יש לי מכונית עוד יותר גרועה משלו אבל יש למה לצפות ואלוי גם אני יצליח למכור את הרכב שלי לפירוק או לנסיעה,האמת זה לא משנה העיקר שאני יצליח לגייס כמה שיותר כסף מהמכונית הזו ולתכנן את הקניה הבאה של.

עד הפוסט הבא אני יעלה בהזדמנות את התמונה של המכונית הישנה כבר יש לי כמה אופציות בראש שאני צריך לישון עליהן כמו רכבי רנו או סוזוקי סוויפט... מה אתם אומרים ? אשמח לדעת בתגובות! זה הזמן להירשם לבלוג שלי ולהגיב!
סרטון רנו מעניין!