שאיבת בורות רקב

שאיבת בורות ביוב רקבנתחיל בכמה מילים על זה מה זה בכלל בורות רקב? במחשבה ראשונה עולה המילה ריקבון אך זאת לא המשמעות של בורות אלו. במדינת ישראל ישנו חוק של הפרדת מוצקים ושומנים. במקומות בהם לא קיימת מערכת יעודית עבור זה יש להתקין בורות רקב שתפקידם הוא הפרדת השמנים  בנוסף, אם יש שפכים עזים שמערכת הביוב המקומית לא יכולה להתמודד עם כמויות כאלו של שפכים, ישנה אפשרות התקנת בורות רקב על מנת לטפל בפינוי השפכים וכמובן שמירה על איכות הסביבה.

שאיבת בורות רקב במקצועיות

משאית ביוביתכמו מערכת ביוב, גם בורות הרקב יכולים להיסתם ויש ידע מקדים בפינוי של בורות רקב על מנת לבצע את פעולת שאיבת בורות הרקב בפועל. אומנם ישנו דימיון גדול למערכת הביוב המוכרת אך יש כמה סממנים שונים שחברה מקצועית צריכה לדעת להבדיל ולטפל בה בצורה נאותה.

שאיבת בורות רקב נעשית על ידי חברות ביובית מקצועיות אחת לתקופה. ישנם בורות רקב (כמו שקוראים להם בשמם השני בור ביוב פלסטיק) מלאים בשמנים שונים ובשפכים מזוהמים ויש לדעת איך לפנות את זה בצורה אחראית גם מהבור למשאית הביובית וגם ממשאית הביובית לאתר פינוי הפסולת המאושר על ידי הרשויות וכל זאת על מנת לא לפגוע בסביבה ולשמור על איכות הסביבה. שאיבת בורות ביוב רקב אלו הינה פעולה הנדרשת בדיקה מוקדמת של תכולת הבור, של החברה המבצעת ושל תנאי הביצוע.

בורות ביוב בישראל

למרות שיש איזו שהיא סוג של גאווה שמערכות הביוב בישראל הן מהטובות בעולם, כל חורף אנחנו רואים את הליקויים בערים השונות ובשכונות השונות בארץ. אם זה שכונות בדרום תל אביב ואם זה שכונות חדשות ברעננה. חשוב לציין כי עומס על מערכות הביוב גדול הרבה יותר במפעלים לעומת בתים פרטיים ולכן החוק מחייב את המפעלים לנהוג במשנה זהירות ולטפל במערכת הביוב והשפכים טרם הגענה אל מערכת הביוב הארצית.

בסופו של דבר – כאשר יש בור רקב ויש צורך לפנות אותו, רק חברת ביובית מקצועית ואמינה תעשה את זה בצורה אחראית, מהירה ובמחיר הוגן ללקוח.